1. Zwiększenie wiarygodności – Credibility Indicators
Na stronach docelowych reklamy staraj się umieszczać elementy, które zbudują wiarygodność Twojej oferty takie jak:
– opinie klientów
– testy produktów
– otrzymane nagrody i certyfikaty
– rekomendacje znaych osób lub instytucji
– informacje o zaangażowaniu z sieci społecznościowych
takie jak Facebook Likes, ilość Tweetów itp.
2. Dodanie nowych elementów do istniejących przycisków
W celu zwiększenia konwersji zaleca się zmodyfikowanie przycisków prowadzących do konwersji. Zamiast używania zwykłego przycisku „Kup teraz” spróbuj podwójnych przycisków np: Zobacz opinie / Kup teraz.
Jeśli używasz mediów społecznościowych spróbuj połączyć w pary przycisk: Zaloguj się za pomocą facebook oraz przycisk akcji.
3. Usunięcie zbędnych elementów strony
Często webmasterzy mają tendencje do czynienia strony WWW „choinki”: informacje ze świata, ozdobniki, zegary,bannery. Postaraj się usunąć ze strony elementy, które mogą rozpraszać i zmiejszać prawdopodobieństwo konwersji. Skup się na celu nadrzędnym strony docelowej.
Elementy, które warto usunąć to np:
– elementy drugorzednej akcji np: dodanie adresu do
newslettera
– zbędne linki
– menu nawigacyjne
– nadmiarowe opisy na stronie
4. Używanie zwrotów wzywających do akcji i upraszczanie
działań.
Znakomitym sposobem na zachęcenie do konwersji jest brak konieczności wprowadzania danych przez użytkownika w pierwszym momnecie kontaktu – o wymagane dane można zapytać w kolejnych krokach interakcji np:
– użytkownik dodaje produkt do koszyka, a dopiero później jest pytany o dane osobiste
– zapytanie o nieobowiązkowe dane można przeprowadzić na stronie kończącej transakcje
5. Używanie zwrotów alternatywnych
Odmienne zwroty rodzą różne emocje. Staraj się używać różnych kombinacji opisów aby zwiększyć konwersje.
Zamiast zwykłego ZAMÓW TERAZ, można użyć zwrotu ZOBACZ
OFERTĘ i CENNIK