Dzień Google dla Agencji 2013
CEE Agency Day 2013
12 czerwca w Pałacu Konstantego Zamoyskiego w Warszawie odbył się Dzień Google dla Agencji organizowany przez Google Polska. Była to pierwsza obecność MEDIA STUDIO na Konferencji. W tym roku była to szczególnie ciekawa impreza ponieważ zaproszono agencje z 14 krajów. Zjawiło się ponad 500 osób. Odbyły się ciekawe prelekcje oraz panel dyskusyjny wymieniający doświadczenia z różnych krajów.
#googledlaagencji
Google zdecydowanie idzie z duchem czasu i sprawnie przeprowadzone kampanie reklamowe będą spełniać potrzeby wielokanałowości i działać zgodnie z kontekstem zapytań zależnym od urządzenia, czasu czy miejsca. Prelegenci zapewnili nas też, że kampanie w YouTube potrafią konwertować.
Google podwyższa poprzeczkę dla swoich partnerów chcąc mieć pewność, że ich klienci będą mieli wysokiej klasy obsługę. Oprócz wydatków w ocenie pracy agencji ważna jest lojalność klientów, jakość i aktywna optymalizacja konta oraz adopcja produktów. Jest to dobra wiadomość jak również to, że wsparcie dla Agencji będzie większe.
Inspirujące było wystąpienie Rafała Brzoski Prezesa Zarządu Integer.pl S.A. , który zachęcał do innowacyjnego spojrzenia na biznes i odważnych kroków w przyszłość.