Według badań firmy comScore w styczniu 2012 roku przeciętny użytkownik spędził miesięcznie 3 minuty na serwisie Google+, na Twitterze 21 minut, natomiast na Facebooku prawie 7 godzin!
Szczegółowe statystyki dla przeciętnego użytkownika poniżej:
Facebook: 405 minut na miesiąc
Pinterest/Tumblr: 89 minut na miesiąc
Twitter: 21 minut na miesiąc
LinkedIn: 17 minut na miesiąc
MySpace: 8 minut na miesiąc
Google+: 3 minut na miesiąc
Porównanie czasu spędzonego na witrynie jest niewątpliwie lepszą miarą jakości serwisu niż ilość zapisanych użytkowników. Pomimo tego iż Google+ posiada już ponad 90 milionów użytkowników to portale internetowe prezentujące statystyki time-on-site nazwały go „miasteczkiem duchów”. Nie bez znaczenia jednak pozostaje wpływ obecności firmy w Google+ na SEO i choćby dlatego warto rozważyć swoją obecność w mieście, w którym straszy.