9 grudnia 2024

Porównanie aktywności na portalach społecznościowych

Według badań firmy comScore w styczniu 2012 roku przeciętny użytkownik spędził miesięcznie 3 minuty na serwisie Google+, na Twitterze 21 minut, natomiast na Facebooku prawie 7 godzin!
Szczegółowe statystyki dla przeciętnego użytkownika poniżej:

Facebook:  405 minut na miesiąc
Pinterest/Tumblr:   89 minut na miesiąc
Twitter:   21 minut na miesiąc
LinkedIn:   17 minut na miesiąc
MySpace:   8 minut na miesiąc
Google+:   3 minut na miesiąc

Porównanie czasu spędzonego na witrynie jest niewątpliwie lepszą miarą jakości serwisu niż ilość zapisanych użytkowników. Pomimo tego iż  Google+ posiada już ponad 90 milionów użytkowników to portale internetowe  prezentujące statystyki time-on-site nazwały go „miasteczkiem duchów”. Nie bez znaczenia jednak pozostaje wpływ obecności firmy w Google+ na SEO i choćby dlatego warto rozważyć swoją obecność w mieście, w którym straszy.